طراحی آنلاین

ما کی هستیم؟

باهامون بیشتر آشنا شید

ما یک تیم جوان و متخصص هستیم که از سال ۹۳ در قالب شرکت غیر متعارف ایرانی توی یک دفتر دور هم جمع شدیم و برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می کنیم. اینجا خبری از بزرگنمایی و جمله های خشک کتابی نیست. ما با همه مشتری هامون خودمونی برخورد میکنیم و تجربه چندین ساله خودمون رو در اختیارشون قرار میدیم. سالها پیش که تجارت الکترونیک هنوز به شکل امروزی جا نیفتاده بود و قابل اعتماد نبود، تعدادی جوان گرافیست هم دانشگاهی تصمیم گرفتیم که نمونه کارهامونو توی یه وبلاگ اینترنتی قرار بدیم.بعد از انجام دادن هماهنگی های اولیه دست به کار شدیم و وبلاگی رو به اسم اسپانتا گرافیک افتتاح کردیم. آروم آروم تعداد بازدیدکننده های وبلاگمون زیاد شد و بازدید کننده ها از نمونه کارهامون استقبال بیشتری کردن.

ادامه داستان …

طراحی گرافیک

یه تیم طراحی گرافیک حرفه ای که نزدیک به یک دهه سابقه کاری دارند ، برای تک تک سفارشاتتون همفکری میکنن ، اتود میزنن و طراحی های هم رو به چالش میکشن تا بهترین و مناسبترین طرح رو براتون آماده کنن …

طراحی سایت

داشتن یک پایگاه اینترنتی خوب، معرف شخص یا برند شماست. حالا دیگه وقتشه یک وبسایت خوب راه اندازی کنید و فعالیت خودتون رو در دهکده جهانی (اینترنت) از سر بگیرید. داشتن یک وبسایت خوب نیازمند یک تیم خوب برای شناسایی نیاز شما و اجرای درستش هست

برندینگ و ارتقای کسب و کار

من که هم تبلیغات دارم، هم چرخه کاریم رو درست چیدم، پس چرا فروش ندارم؟ وقتشه که در این مورد بیشتر بدونین. به مجموعه ای از راهکارها و ایده هایی که به اسم تجاری شما شخصیت میده و جایگاهش رو توی بازار نسبت به بقیه رقبا مشخص می کنه، اصطلاحا برندینگ یا همون برند سازی میگن. شاخه های برندینگ خیلی گستردست. اما بطور خلاصه میشه گفت ایده های نو آورانه ای که کاملا به قدرت مدیریت و ذهن خلاق مشاور برندینگتون بستگی داره. پس داشتن یه مشاور برندینگ خوب خیلی تاثیر بسزایی در زمینه معرفی شما داره .

طراحی سه بعدی و مدلسازی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

خدمات چند رسانه ای

تو شرایط فعلی بازار که اکثر کسب و کارها اهمیت تبلیغات مناسب رو درک کردن، اگه بخواین از این رقابت جا نمونین باید تبلیغات حرفه ای رو تو اولویت قرار بدین. ازون جایی که روش های تبلیغاتی زیاد شده و هر کسی با توجه به نیازی که داره باید از تکنیک های تبلیغاتی خاصی استفاده کنه، پس چه بهتر که قبل از انجام هر کاری با مشاوران تبلیغاتی ما در ارتباط باشین. هر نوع تبلیغاتی مزایا و معایبی داره! مثلا تبلیغات چاپی با هزینه هایی که داره فقط یک بار استفاده میشه و برای استفاده مجدد باید دوباره هزینه هایی رو پرداخت کرد، اما در تبلیغات مولتی مدیا فقط یک بار هزینه ای پرداخت میشه واز اون میشه میلیون ها بار توی وبسایت و شبکه های مجازی استفاده کرد! توجه کنین که با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی میتونین اطلاعات بسیار جامع تری رو به مشتریان ارائه بدین و با این کار به توسعه ی بازار که مهمترین هدف هر تجارتی هست برسین.

طراحی معماری

معماری یک هنر به حساب میاد که سبک طراحی و روش ساخت بنا یا سازه فیزیکی رو مشخص میکنه. معماری یک هنر به حساب میاد که سبک طراحی و روش ساخت بنا یا سازه فیزیکی رو مشخص میکنه.یک معمار میتونه طراحی و اجرای یک بنا، فضای شهری و انواع فضاهای داخلی و بیرونی را انجام بده، یک طرح معمارانه به نیازهایی مثل کارکرد و زیباشناسانه به خوبی جواب میده. یک معمار میتونه طراحی و اجرای یک بنا، فضای شهری و انواع فضاهای داخلی و بیرونی را انجام بده، یک طرح معمارانه به نیازهایی مثل کارکرد و زیباشناسانه به خوبی جواب میده.معماری یک فضا یا یک بنا معرف هویت اونه، پس به مطالعه، برنامه ریزی، طراحی و اجرا نیاز داره. نکته دیگه ای که وجود داره، اجرای درست طرح موجود هست، چون در صورت اجرای نادرست، نتیجه مد نظر دقیقا بالعکس و بسیار منفی منعکس میشه.

تا به حال با کجاها کار کردیم؟

بخشی از مشتریان عزیزمون که تا به حال براشون کار انجام دادیم

داستان مشتریان

اگه حوصله کنید و بخونید، با سبک کاری و توانایی هامون آشنا میشید

حدود ۹ سال میشه که اتفاقات جالبی رو برای مشتریانمون رقم زدیم. اینجا بخشی از اونها رومینویسیم و بعضی وقتا هم آپدیت میکنیم.

مشاهده همه خاطرات

شیرینی سرای کندو

شیرینی سرای کندو

سال ۱۳۸۷ بود که به واسطه یکی از نمونه کارهای انجام شده توی شهر گرگان،‌ به آقای بهلول معرفی شدیم. ایشون که مدیریت شیرینی سرای بزرگ کندو رو بر عهده دارن باهامون تماس گرفتن و طی مکالمات اولیه متوجه شدیم که این شیرینی سرا از بزرگترین و قدیمی ترین شیرینی سراهای استان گلستان هست و تصمیم داره بعد از ۳۰ سال ، تغییرات اساسی توی دکوراسیون و برند کلی خودش بده و به اصطلاح کل مجموعه رو ریدیزاین کنه.

ادامه این ماجرا
رستوران کته باکس

رستوران کته باکس

اوایل آبان ماه ۹۶ بود که عزیزی به نام سید محمد موسوی از طریق تلگرام با شرکت ارتباط برقرار کرد. ابتدای گفتگو دغدغه اصلی ایشون ، بسته بندی ظروف بیرون بر رستورانی بود که توی شهر یزد قصد تاسیسش رو داشتن. بعد از مقداری صحبت و همفکری با ایشون، وارد پروسه بررسی بازار شدیم و بعد از چند ساعتی گشت زدن توی دنیای ظروف یکبار مصرف ، مجموعه بین المللی دتپک رو پیدا کردیم و با نمایندشون توی ایران ارتباط برقرار کردیم.

ادامه این ماجرا
مجموعه گل داریوش

مجموعه گل داریوش

اواخر سال ۱۳۸۹ بود که از طریق وایبر با آقای داریوش رحیمی آشنا شدیم. ایشون که صاحب یکی از بزرگترین گل فروشی ها و خدمات ماشین عروس شهر دزفول هستن، ضمن اظهار لطفی که به ما داشتن و فرمودن که نمونه کارهای ما مورد پسندشون قرار گرفته ، ازمون خواستن توی پروسه ریدیزاین فروشگاهشون ، خدمات مربوط به طراحی لوگو و کارهای چاپی رو براشون انجام بدیم. بعد از مقداری مشورت و بررسی وارد پروسه طراحی لوگو شدیم و با توجه به اسم ایرانی الاصل ایشون ، پیشنهاد استفاده از طرح های ایرانی رو دادیم.

ادامه این ماجرا

چطور با ما در ارتباط باشید ؟

تقریبا توی کل 24 ساعت شبانه روز آنلاین هستیم و از طریق تلگرام و سیستم گفتگوی پایین سایت، صمیمانه پاسخگوی پیام های شما هستیم. پیشنهاد میشه برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر بصورت متن یا صوت از این دو طریق با ما در ارتباط باشید. اگر حس کردید نیاز به مکالمه تلفنی دارید، میتونید با ما در تماس باشید.