داستان مشتریان

شیرینی سرای کندو

شیرینی سرای کندو

سال ۱۳۸۷ بود که به واسطه یکی از نمونه کارهای انجام شده توی شهر گرگان،‌ به آقای بهلول معرفی شدیم. ایشون که مدیریت شیرینی سرای بزرگ کندو رو بر عهده دارن باهامون تماس گرفتن و طی مکالمات اولیه متوجه شدیم که این شیرینی سرا از بزرگترین و قدیمی ترین شیرینی سراهای استان گلستان هست و تصمیم داره بعد از ۳۰ سال ، تغییرات اساسی توی دکوراسیون و برند کلی خودش بده و به اصطلاح کل مجموعه رو ریدیزاین کنه.

ادامه این ماجرا
رستوران کته باکس

رستوران کته باکس

اوایل آبان ماه ۹۶ بود که عزیزی به نام سید محمد موسوی از طریق تلگرام با شرکت ارتباط برقرار کرد. ابتدای گفتگو دغدغه اصلی ایشون ، بسته بندی ظروف بیرون بر رستورانی بود که توی شهر یزد قصد تاسیسش رو داشتن. بعد از مقداری صحبت و همفکری با ایشون، وارد پروسه بررسی بازار شدیم و بعد از چند ساعتی گشت زدن توی دنیای ظروف یکبار مصرف ، مجموعه بین المللی دتپک رو پیدا کردیم و با نمایندشون توی ایران ارتباط برقرار کردیم.

ادامه این ماجرا
مجموعه گل داریوش

مجموعه گل داریوش

اواخر سال ۱۳۸۹ بود که از طریق وایبر با آقای داریوش رحیمی آشنا شدیم. ایشون که صاحب یکی از بزرگترین گل فروشی ها و خدمات ماشین عروس شهر دزفول هستن، ضمن اظهار لطفی که به ما داشتن و فرمودن که نمونه کارهای ما مورد پسندشون قرار گرفته ، ازمون خواستن توی پروسه ریدیزاین فروشگاهشون ، خدمات مربوط به طراحی لوگو و کارهای چاپی رو براشون انجام بدیم. بعد از مقداری مشورت و بررسی وارد پروسه طراحی لوگو شدیم و با توجه به اسم ایرانی الاصل ایشون ، پیشنهاد استفاده از طرح های ایرانی رو دادیم.

ادامه این ماجرا