از معجزه بسته بندی خاص استفاده کنید

از معجزه بسته بندی خاص استفاده کنید

تا حالا دقت کردین وقتی یه جعبه یا پاکت خوشگل به دستتون میرسه راحت اونو دور نمیندازین ؟ همه آدم ها همینن. خیلی از خریداران ، جعبه ها و پلاستیک های شکیل فروشگاه های معتبر رو نگهداری میکنن تا هدیه های خودشون رو با اون بسته بندی به دوستانشون بدن. بدون اینکه توجه به این موضوع داشته باشن که آیا این هدیه از همون فروشگاه خریداری شده یا نه؟

پس چه خوبه که برای تجارت خودتون یه جعبه خیلی شکیل با بسته بندی یا حتی کاغذ خاص تهیه کنید . حتما اسم و شماره تلفن و نشونی فروشگاهتون رو به یه اندازه نرمال تقریبا کوچیک روی جعبه یا بسته بندی بنویسید . جالبه بدونید که تا زمانی که بسته شما تو خونه مشتری خودتون باشه ، اسم فروشگاه و خاطره خرید اون محصول براش تو ضمیر نا خودآگاهش براش یادآوری میشه، زمانی هم که به دوست دیگری داده میشه ، دیدن مداوم اسم تجارت شما روی این بسته بندی باعث میشه که همیشه توی ذهنش پررنگ بمونید و به محض اولین نیاز به خرید نوعی از کالاهایی که شما و همکارنتون میفروشید ، اول از همه اسم فروشگاه شما به ذهنش میرسه و ۹۵٪ افراد ، اولین گزینه رو برای مراجعه و خرید انتخاب می کنن.

ممکنه فکر کنید هزینه تولید بسته بندی خاص حتما بالاست و براتون صرفه اقتصادی نداره که محصول کم سودتون رو با اون بسته بندی گرون ارائه بدید. واسه جواب این موضوع میتونم این کار به نصب بیلبورد توی شهر تشبیه کنم. وقتی شما یک یا چند بیلبورد از محصولاتتون توی شهر نصب می کنید ، برای مدت یک یا چند ماه مبلغی رو پرداخت می کنید که فقط جلوی چشم مردم باشید. اون بیلبورد بعد از تموم شدن مهلت اجاره اش ، از بین میره . ولی این بسته بندی حداقل تا چند سال آینده دست به دست مردم میچرخه و تو خونه هر کسی که میره نقش یه بیلبورد رو بازی میکنه.