سال ۱۳۸۷ بود که به واسطه یکی از نمونه کارهای انجام شده توی شهر گرگان،‌ به آقای بهلول معرفی شدیم. ایشون که مدیریت شیرینی سرای بزرگ کندو رو بر عهده دارن باهامون تماس گرفتن و طی مکالمات اولیه متوجه شدیم که این شیرینی سرا از بزرگترین و قدیمی ترین شیرینی سراهای استان گلستان هست و تصمیم داره بعد از ۳۰ سال ، تغییرات اساسی توی دکوراسیون و برند کلی خودش بده و به اصطلاح کل مجموعه رو ریدیزاین کنه.

خوب قطعا میدونستیم که اولین مرحله ، ریدیزاین لوگوی شیرینی کندو بود. چند روزی گذشت و مشغول به ایده پردازی و طراحی لوگوی جدید شدیم و بعد از چند روز نقد و بررسی، به نتیجه مورد قبول خودمون و آقای بهلول رسیدیم.

همزمان با اتمام طراحی لوگو، با کمک مهندس عقیلی ، مشغول نیازسنجی و بررسی فضای موجود فروشگاه شدیم و وارد پروسه طراحی سه بعدی نما و دکوراسیون داخلی فروشگاه شدیم. طرح به تایید رسید و تیم اجرایی دکوراسیونمون تو شهر گرگان، مشغول اجرا شدن و بعد از مدت دو ماه، کل کارهای دکوراسیون و نما تموم شده بود و ما که همزمان لوگو رو برای تابلوی برجسته چلنیوم آماده کرده بودیم، با کمک نصاب ها و همکاران بخش تابلو سازیمون تو شهر گرگان، تابلوی جدید رو با لوگوی جدید براشون نصب کردیم و حالا دیگه به هویت اصلی برند جدید شیرینی کندو رسیده بودیم.

دیگه وقتش بود که ست اداری رو همراه با رنگ سازمانی و لوگوی جدید طراحی کنیم. از کارت ویزیت شروع کردیم و همون ترکیبات کلی رو برای کارت پرسنلی‌، سربرگ A4 ، سربرگ A5 ، سرفاکتور، پاکت نامه ، نایلون خرید، شاپینگ بگ و … به طراحی و اجرا رسوندیم.